Hjem / DG elever! / Fra DG til elev / Praktisk info / SMS-kæde og timeændringer

SMS-kæde og timeændringer

Timeændringer vil fremgå af lectio, ofte flere uger frem.
Hvis en lærer bliver syg, så vil skemalægger Frank Olsen forsøge at sætte et andet fag/lærer på modulet. Hvis det ikke lykkes, så kan det blive nødvendigt helt at aflyse undervisningen i det pågældende fag. Aflyst undervisning erstattes så vidt muligt senere på skoleåret, så alle hold/klasser har fået den oprindeligt planlagte undervisning ved skoleårets slutning.

Hvis det er nødvendigt at aflyse morgenundervisning med kort varsel, så sætter vi en SMS-kæde igang, der gør, at alle elever kontaktes, så vidt muligt, inden de forlader hjemmet.

Også derfor er det vigtigt, at elevens mobiltelefonnummer er opdateret i lectio!

Som udgangspunkt skal eleverne forvente at have undervisning alle dage fra 8.10-14.50.

Desuden er der undervisning for nogle hold/klasser tirsdag og torsdag frem til kl. 15.50.