Ledelse

Gl. Egensevej 32, Mou
    9280 Storvorde

Hovedarbejdsområder:

Personaleforhold, økonomi og budget, skoleårsplanlægning, valgfag og studieretninger, love og bekendtgørelser, kvalitetsudvikling og -sikring m.v.

Personaleledelse og personalesamtaler, ansættelser og afskedigelser, elev- og forældrehenvendelser, elevsanktioner, klagesager, bestyrelsen, ekstern kommunikation m.v.

• Historie
    • Samfundsfag
  • John Pristed – JP

Vicerektor

Hovedarbejdsområder:
    Personaleledelse og personalesamtaler, sikkerhed og arbejdsmiljø, elev- og forældrehenvendelser, elevsanktioner, klagesager, bestyrelsen, elevaktiviteter, elevråd, fester, terminsprøver, love og bekendtgørelser, skriftlig eksamen, hjemmeside, undervisning m.v.

Biologi
    Naturvidenskabeligt grundforløb

• Anne-Mie Nielsen – AN

Uddannelsesleder

Hovedarbejdsområder:
    Pædagogisk udvikling og tilrettelæggelse af tværfaglige forløb, internationale kontakter og studierejser, efteruddannelse, teamarbejde m.v.

• Engelsk
    • Almen sprogforståelse

• Frank Olsen – FO

Uddannelsesleder

20 27 21 96 /

arbejde: 98 84 30 44

Hovedarbejdsområder:
    Skemalægning og skemaændringer, Lectio, FC, mundtlig eksamensplanlægning, IT-ansvarlig m.v.

• Matematik
    • Datalogi