Åbent Hus

I 2024 afholder vi Åbent Hus d. 17. januar kl. 19.00 og d. 20. januar kl. 10.00.

Til vores Åbent Hus arrangement møder du elever, lærere, studievejledere og ledere, og får en forsmag på, hvad der venter dig i de næste 3 år på DG.

Hvis du ikke kan nå at kigge forbi til Åbent Hus, så fortvivl ej - du kan stadig få en rundvisning på både gymnasiet og Slotskollegiet, lige når det passer dig.

Åbent hus på DG

Åbent Hus arrangement d. 17. og 20. januar 2024!

Vores lærere, ledere, elever og studievejledere står klar til at tage imod dig, og hjælpe dig til at blive klogere på alt det DG tilbyder.

Vi opfordrer jer til at være med fra starttidspunktet, da begge arrangementer har et fast program.

Book en rundvisning

Du kan til enhver tid booke en rundvisning på både gymnasiet og Slotskollegiet.

Her vil du både kunne se vores faciliteter, høre om studieretninger, undervisningsformer m.m., og have mulighed for at stille alle de spørgsmål, du måtte have.

Book en rundvisning på tlf.
98 84 30 44  eller lj@drlund-gym.dk

Virtuelt Åbent Hus

Du kan til hver en tid opleve vores virtuelle Åbent Hus-univers!

Klik på linket for at tilgå den virtuelle “rundvisning” på DG. Linket kan tilgås på både mobil, tablet og computer, lige når det passer dig.

Hvad kan du forvente?

I videoen her kan du høre Mille og Malthe fortælle om deres oplevelse af at gå på DG, og kommer du til Åbent Hus i januar, kan du opleve endnu flere elever fortælle om, hvilken oplevelse du kan forvente som ny DG-elev.

Vi glæder os til at se dig!